|
Jeśli:
- interesujesz się biologią, chemią, fizyką
- lubisz uczyć się przedmiotów przyrodniczych
- chcesz rozwijać zainteresowania ogólnoprzyrodnicze
- chcesz poznawać najpiękniejsze zakątki przyrodnicze kraju i najbliższej okolicy
- uważasz, że każdy z nas odpowiada za jakość środowiska, w którym żyje i powinien aktywnie działać na rzecz środowiska lokalnego
|
Proponujemy:
- zwiększoną liczbę godzin z biologii, chemii i fizyki
- możliwość rozwijania zdolności i zainteresowań w kołach przedmiotowych
- udział w konkursach i olimpiadach przedmiotowych
- ciekawe wycieczki przyrodnicze
- wspieranie wszelkich inicjatyw przyrodniczych młodzieży (w zakresie pogłębiania wiedzy ogólnoprzyrodniczej)
Klasa przyrodnicza:
- kształci i rozwija zdolności i umiejętności przyrodnicze,
- przygotowuje do studiowania na następujących kierunkach:
- akademie medyczne (wydział lekarski, stomatologiczny, farmacja, pielęgniarstwo, ratownictwo medyczne, analityka medyczna)
- biologia na uniwersytetach i akademiach rolniczych
- biotechnologia na uniwersytetach, politechnikach i SGGW
- chemia na uniwersytetach i politechnikach
- weterynaria, zootechnika, leśnictwo, ogrodnictwo
- architektura krajobrazu
- ochrona środowiska
Liczba godzin tygodniowo w kolejnych latach nauki:
Lp |
Zajęcia edukacyjne |
Liczba godzin tygodniowo |
Kl. 1 |
Kl. 2 |
Kl. 3 |
1 |
J. polski |
4 |
5 |
5 |
2 |
J. angielski |
3 |
3 |
3 |
3 |
J. niemiecki |
2 |
2+1 |
2 |
4 |
Historia |
2 |
2 |
1 |
5 |
WOS |
0 |
1 |
1 |
6 |
Wiedza o kulturze |
1 |
0 |
0 |
7 |
Matematyka |
3 |
3 |
3 |
8 |
Fizyka |
2 |
1+1 |
0+2 |
9 |
Chemia |
2+1 |
2+1 |
0+2 |
10 |
Biologia |
2+1 |
2+1 |
0+2 |
11 |
Geografia |
2 |
1 |
0 |
12 |
Podstawy przedsiębiorczości |
0 |
1 |
1 |
13 |
Technologia informacyjna |
2 |
0 |
0 |
14 |
Wych. Fiz. |
3 |
3 |
3 |
15 |
PO |
1 |
1 |
0 |
16 |
Godz. Wych. |
1 |
1 |
1 |
17 |
Religia/etyka |
2 |
2 |
2 |
18 |
Godz. do dyspozycji dyrektora |
0 |
1 |
1 |
Razem zajęć |
34 |
35 |
29 |
|