I Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Wyszkowie

Kategoria:
Autor: Iciak Jacek | Kategoria: Uroczystości i wydarzenia | Data: 2019-06-17
Nocne Granie
14. 09. 2019 w naszej szkole odbyła się nocka planszówek. Członkowie szkolnego klubu Zgrane Granie oraz inni uczniowie, byli pod opieką p. Jacka Iciaka oraz p. Janusza Kosińskiego. Galeria zdjęć
Szkolny hol zmienił tego wieczoru swoje oblicze, co dało przyjemną atmosferę.
Swobodny charakter spotkania, herbatka, ciastka, gry i muzyka sprawiły, że zapomnieliśmy, że spędzamy piątkowy wieczór w ...

Autor: Deluga Marzena | Kategoria: Uroczystości i wydarzenia | Data: 2019-06-03
IA i IE krainie Biesów i Czadów
W dniach 27-30 maja klasy IA i IE z wychowawczyniami, p. J. Krzyszczak oraz p. M. Delugą udały się na wycieczkę w Bieszczady. Galeria zdjęć
Po kilkugodzinnej podróży dotarliśmy do Soliny, gdzie zwiedziliśmy największą zaporę w Polsce, a wieczorem zakwaterowaliśmy się w pensjonacie w Myczkowie. Drugiego dnia w planach była wspinaczka na Po...

Autor: Deluga Marzena | Kategoria: Uroczystości i wydarzenia | Data: 2019-05-11
Dzień Teatru z Markiem Hłaską
W piątek, 29 marca w naszej szkole obył się kolejny Dzień Teatru, przygotowany przez klasy 1A oraz 1B pod opieką p. Marzeny Delugi. W tym roku mija 50. rocznica śmierci Marka Hłaski, dlatego też tematem przewodnim tegorocznych obchodów uczyniliśmy twórczość tego pisarza i scenarzysty lat 50. i 60. Galeria zdjęć
Pierwszym punktem tego wydarzenia było wystąpienie naszych koleżanek z klasy 1A - Klaudii Bordon i Wiktorii Kaczmarskiej, które przybliżyły nam życiorys artysty, uzupełniając go zdjęciami oraz fragmen...
[Galeria zdjęć] [Więcej >>]

Autor: Piotrowicz Marianna Grażyna | Kategoria: Uroczystości i wydarzenia | Data: 2019-03-28
2A z wizytą w Polskim Radiu
W dniu 22.03.2018 r. nasza klasa miała okazję uczestniczyć w wycieczce do Polskiego Radia. Galeria zdjęć
Naszym przewodnikiem była p. Agnieszka Rowińska, której charyzmatyczny głos rozpoznaje większość słuchaczy Polskiego Radia. Podczas wizyty poznaliśmy historię radia i jego siedziby. Odwiedziliśmy stud...
[Galeria zdjęć] [Więcej >>]

Autor: Chaciński Wojciech | Kategoria: Uroczystości i wydarzenia | Data: 2019-03-19
Relacja z warsztatów językowych w Anglii, marzec 2019
W dniach 11-16 marca 2019 r. grupa uczniów z klas pierwszych i drugich naszego liceum wyjechała na wycieczkę do Anglii. Trasa wiodła przez Niemcy, Holandię, Belgię i Francję, gdzie nad ranem wsiedliśmy na prom do Dover. Stamtąd udaliśmy się prosto do Londynu, który odwiedziliśmy także w kolejnych dniach. Galeria zdjęć
W stolicy odbyliśmy pielgrzymkę do najbardziej popularnych atrakcji turystycznych, takich jak Buckingham Palace, Trafalgar Square czy słynne muzeum figur woskowych Madame Tussauds. Spacerowaliśmy zaró...

Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona

© I Liceum Ogólnokształcące im. C. K. Norwida w Wyszkowie. Wszelkie prawa zastrzeżone. 2005-2016 r.